Babysalmesang

Billede af børn og forældre til babysalmesang i kirken

Foto: Jørgen Jacob Jensen

Babysalmesang er rytmik, musik og sang for det lille barn og dets forældre. Musik har stor betydning for et barn, og sang og musik er en naturlig del af børns liv og udvikling. Mange af vores salmer er enkle i tonesproget og derfor oplagte at synge for børn.

Vi skaber sammen en dejlig stund med ro, nærvær og begejstring, når vi udforsker musikken gennem nye og gamle sange og salmer, danse og lege.

Underviser er Annika Hamann, som er uddannet musikpædagog og sanger og har mange års erfaring i at undervise i babysalmesang.

Der er aldersopdelte hold og på holdet for de mindste er der fokus på sang, musik og bevægelse der stimulerer barnets sanser. På holdet for de større børn, er der lidt mere bevægelse og vi gør brug af forskellige instrumenter for at skabe variation.

Praktisk

Vi mødes i Vor Frelsers Kirke til babysalmesang tirsdage kl. 9-10 og kl. 10-11, og musikpædagog Annika Hamann leder babysalmesangen.

Der er et hold for børn i alderen 2-5 måneder og et hold for børn i alderen 5-9 måneder.

Der er plads til max. 18 babyer og deres forældre på holdet.

Det er gratis at være med.

Har du spørgsmål til undervisningen kan du kontakte Annika Hamann på annik@hamannika.dk

Kommende hold:

Den 7. maj 2024 starter der nye tirsdagshold i babysalmesang ved musikpædagog Annika Hamann i Vor Frelsers Kirke, med følgende undervisningsgange:

Tirsdag den 7. maj 2024 (opstart)
Tirsdag den 14. maj 2024
Tirsdag den 21. maj 2024
Tirsdag den 28. maj 2024
Tirsdag den 4. juni 2024
Tirsdag den 11. juni 2024
Tirsdag den 18. juni 2024 (afslutning)

Tidspunkt:

Kl. 9: holdet for de større børn mellem 5-9 måneder
Kl. 10: Holdet for de mindre børn mellem 2-5 måneder

Tilmelding:

Tilmeld dig holdet for børn 2-5 måneder her og holdet for børn 5-9 måneder her.

For yderligere spørgsmål kontakt kordegn Louise Dinesen på telefon: 24 42 68 83